Lenas Trädgård


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-02-07 11:13:19

Hej igen! Jag har två år i rad försökt att så Horizon White från olika fröpåsar och inte en enda har grott. Undrar var du köpte dina eller om du har ett par fröer att skicka mig eftersom jag tycker de är så fina :)



Vänliga hälsningar Linda

Postat av: Lislena

Publicerad 2012-02-21 14:11:40

Hej Linda! Jag har inga fröer kvar av Horizon White. Det är bara 5-6 st fröer i fröpåsen så jag har sått alla då förra året. Jag köpte dom från från Rara Växter. Jag har köpt andra fröer av pelargoner från Impecta som jag tycker är den bästa Fröhandeln. Vad synd att du inte har fått någon att gro. Jag har alltid fått mina att gro fort. Du kan få en stickling av H. W om du vill. Jag har precis väckt upp alla mina pellar så jag får se vilka som har klarat sig..kanske det är liv i H.W. Jag får vänta o se.. Kul att du tittade in här hos mig.

Med vänlig hälsning

Lislena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela