Lenas Trädgård

Onsdag!

Publicerad 2011-04-13 14:31:13 i Gott & Blandat,

Nu är det dags igen! Förkyld och ont i halsen. Fasiken vad arg jag blir. Det var inte länge sedan jag hade influensa, nu det här också. Jag är hemma idag och i morgon, jobbar på fredag då måste jag känna mig bättre. Ja sen får jag hoppas på att jag förblir frisk ett tag.

Helgen som var både lördag och söndag städa jag alla 18 rabatterna från löv m.m. Det är så skönt att ha det gjort nu. Jag måste gräva några nya rabatter också, så det kommer bli en del nya rabatter här i år. Men jag älskar blommor och vill ha många olika sorter, så då är det bara att gräva så jag får plats med allt. Jag har sått så mycket inne i år, jag som har sagt att jag inte ska så så mycket, men det blir iallafall mycket. Haha!

I helgen omskola jag igen, det är så tråkigt att omskola plantorna, men det måste göras. Jag ska snart ställa ut alla plantor i växthuset för nu är det fullt överallt här inne.

Nu ska jag vila ett tag och dricka te med honung.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela