Lenas Trädgård

Söndag!

Publicerad 2011-04-17 14:06:24 i Gott & Blandat,

Underbart väder idag. Solen skiner jippi och det är varmt. Jag har lite av min förkylning kvar så jag får sätta igång att fixa lite mera i trädgården till helgen. Nu får jag ta det lugnt några dagar. Här inne växer mina små plantor för fullt, jag har varit dålig på att sätta ut bilder, iallafall nu när man inte känner sig hundra.

Sen tycker jag att min blogg är så bökig, jag skulle vilja göra om den till det bättre. Men men det tar tid att fixa till den som jag vill. Ska försöka luska ut hur jag vill ha den.



Glad Påsk till Er alla!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2011-04-18 23:23:25

En riktigt glad påsk till dig också!

Hoppas att du blir av med din förkylning snart.



Krya på dig! /Helen

Postat av: lislena

Publicerad 2011-04-20 10:52:19

Tack så mycket.Detsamma till dig:)

Jag känner mig bättre idag och det är så skönt. Den här våren har varit jobbig med både influensa och sen förkylning på det, men nu ska det väl vara över får jag hoppas på.

Glad Påsk önskar jag dig!

Postat av: mia

Publicerad 2011-04-21 18:46:35

Hej, är också förkyld och hängig. Trist att inte orka rensa i rabatterna som jag tänkt. Ville bara säga att dina pelargonfrön växer så det knakar. Likaså petunian och blåsalvian. Ska sätta i större krukor. Det har varit så ljust och soligt för plantorna i år, tycker jag. Riktigt gynnsamt för dem. kram mia

Postat av: lislena

Publicerad 2011-04-27 11:10:54

Hej Mia:)



Hoppas att du är frisk nu:) Vad roligt att pellarna växer, här växer dom också fort. Har planterat om dom flera gånger nu. Kul att petuniorna och blå salvian växer. Visst är det kul när man ser att dom gror och växer till sig.

Ha det så bra:)

Kram Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela