Hej på Er!

Jaha vad ska jag skriva om idag då tro. Jo jag kan ju säga att min arbetsträning är blaha. Så jävla tråkigt när man inte har något att göra. Det gick bra ett tag jag försökte verkligen och har varit där varje dag utom en vecka då jag var sjuk. 6 veckor har jag varit där och äntligen så kan jag göra ett avslut i morgon Torsdag.

Jag ska få en ny plats där det finns mera att göra. Jag har några förslag så vi får se vad det blir. Tänk själva om ni är på en arbetsplats och det inte finns ett dugg att göra. Jag frågar men då kan dom svara, ja inte just nu. Men Hallo något ska det väl finnas. Jag blir så trött på att bara vara där, jag blir så frustrerad och så jävla trött. Nu är det bara att hålla tummarna att jag får en plats där jag känner mig behövd...
Alltså fåglar kommer jag till nu. Vi har satt ut fågelbord, talgbollar och nötter här i början av oktober. Jag säger då det. Dom äter oss ur huset snart. Jag har aldrig på dom här åren jag har bott här sett så mycket småfåglar förut. Alltså det är helt otroligt. Jag har väl aldrig varit intresserad av fåglar förut bara för att jag alltid har bott i en storstad, men här när man bor på landet så är det jätte roligt att titta på dom. Jag hoppas att Domherrarna som då är min favorit fågel kommer tillbaka snart. Jo nu vet jag vad fågeln som jag kallade för "Den kriminella fågeln" heter. Den heter Nötväcka och är en riktig bandit. När den kommer och ska äta så är det som "Här kommer jag bort med dig"






Nötväcka